-
Regulamin konta
REGULAMIN KONTA SKLEPU DENMAX
SPIS TREŚCI
1. Definicje
2. Kontakt ze Sprzedawcą
3. Wymogi techniczne
4. Konto
5. Reklamacje
6. Dane osobowe
7. Zastrzeżenia
1. DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Denmax prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.denmax.pl
Sprzedawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą DENMAX MARIUSZ PTACH, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, nr NIP 9580224464 , nr REGON 221069785, pod adresem ul. Stefana Batorego 54, 84-230 Rumia.
2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Stefana Batorego 54, 84-230 Rumia
- Adres e-mail: biuro@denmax.pl
- Telefon: 605-145-595
3. WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- Aktywne konto e-mail
- Urządzenie z dostępem do Internetu
4. KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@denmax.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcia Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
5. REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@denmax.pl.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać między innymi z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: Internetowe rozstrzyganie sporów | Komisja Europejska (europa.eu)
6. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas zakładania Konta w Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do założenia i prowadzenia Konta.
- Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich.
- Podane przez Kupującego dane osobowe w związku z Kontem będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w niniejszym paragrafie oraz w celu realizacji zamówień złożonych poprzez Sklep.
7. ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust.3 są: a)konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu, b)poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi, c)zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@denmax.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.